Plågad IRA...

Den här har jag sett nästan varje dag i över 5 år, och visst har jag tänkt att den var fin, men med tanke på vars den var placerad så har jag ändå inte tänkt desto mer på den.


Tills jag såg en sån på någon loppisblogg, och förstod att den här fina burken ska INTE stå på en smutsig lagerhylla med en massa skruvar (som muttrar) i sig.
Dock hittar jag inte locket, den kanske finns här nånstans i röran?
Om inte annat så får den agera fruktskål eller nåt? Kom med förslag! 
Det är iaf en IRA DENMARK. Och den verkar vara designad av Ethel von Horn.

Hursom, den är från 60-70talet, och trots allt den fått stå ut med så är den ändå rätt fin. Så nu ska den in i värmen :)







Kommentarer
Postat av: Antikviteten

Burken är jättefin! Hoppas du hittar locket, den kanske finns i gömmorna därute.

2010-10-06 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0