Limpans hem...


Nu har även brödlådan jag köpte under helgen fått komma in i värmen...
Hade iofs redan en hemma, en som jag köpt på Lagerhaus (ÄLSKA LAGERHAUS!!) men jag hade inte riktigt hjärta att lämna denna kvar. Så nu får den väl ev. följa med till stugan och bo där.

Funderar på att bättra på färgen på den vita listen lite.

20 spänn tyckte jag iaf att den var värd :)

Ihelgen blir det inga loppisar skulle jag tro. Vi drar nog på rekreationshelg i, hör och häpna, Korpilombolo ! :)

Ha det bäst! 

/ Anna 

 

 


Kommentarer
Postat av: Antikiviteten

Brödlådan är jättefin med sin härligt röda blanka färg! Mitt råd, - förbättra inte färgen på listen, den skall ju se ut så gammal som den faktiskt är!!!

2010-10-25 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0