TV-TROLL?

Var och hälsade på en finfin vän nu i lördags och blev presentad med ett rart troll.

De kallas tydligen TV-TROLL...  (och den har nog några år på nacken...)
Har då aldrig sett en sån här tidigare.

Turligt nog för mig så var hon less på trollet, så den fick följa med mig hem och pryder numera min bokhylla och ja, den är faktiskt rätt charmig.

Min kära pojkvän tyckte dock att den var, hmm.. grotesk var nog ordet han använde.. :)




Trollet är en sparbössa och märkt med A Barsetti.

Tack min vän ! (om du nu råkar hitta hit igen ) ;) 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jorå,jag har ju lagt upp din blogg på mina favoriter:) Ha ha vad menar han med grotesk? Den är ju jättesöt:)

2010-11-13 @ 18:31:50
Postat av: Anna Loppisbiten

Jadu, det kan man ju fråga sig, han måste ha fel på synen ;)

2010-11-14 @ 20:14:40
URL: http://loppisbiten.blogg.se/
Postat av: Julle

Min mamma har ett likadant som jag vill ha. Love it:)

2011-08-01 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0